Proszę wybrać swój kraj oraz język

  • Międzynarodowe
    • Angielski
    • Niemiecki
    • Francuski
    • Włoski
    • Hiszpański
  • Szwajcaria
    • Niemiecki
    • Francuski
    • Włoski
  • Niemcy
    • Niemiecki
  • Austria
    • Niemiecki
  • Francja
    • Francuski
  • Włochy
    • Włoski
  • Hiszpania
    • Hiszpański
  • Benelux
    • Francuski
    • Angielski
  • USA/Canada
    • Angielski
    • Hiszpański
    • Francuski
  • Polska
    • Polski
Slider

Timemachine

Najszybszy rower na świecie w nowej odsłonie
– forma, funkcjonalność, dopasowanie

Zupełnie nowy TimeMachine, stworzony do triatlonu.

Kulminacja czterech lat studiów dla potrzeb sportowców walczących samotnie z czasem, trzyletnia współpraca z inżynierami Sauber przy optymalizacji aerodynamiki i dwa lata końcowego rozwoju produktu.
TimeMachine jest nowym punktem odniesienia wśród sprzętu do triatlonu i jazdy na czas.
Kontynuując legendarne już osiągi w aerodynamice SubA , przepis BMC z TimeMachine na sukces jest prosty – lepiej ukształtowana jednolita rama, maksymalna integracja komponentów i rozbudowany system ustawień pozycji zawodnika.
Do średnio i długodystansowych zawodów, oraz jazdy na czas, nowy TimeMachine jest maszyną którą musisz mieć by wygrywać.

Video: Nowy Timemachine

timemachine-video-bg

csm_771x480-vmax_1da0b118ed

/vi mæks/

Maksymalna prędkość, z jaką ktoś lub coś jest w stanie przenieść lub działać

csm_771x480-p2p_26b0903247

/pi tu pi/

Position-to-Perform – personalizacja ostawień w kilku wariantach dla optymalnej pozycji aerodynamicznej

csm_771x480-suba_44941feb3c

/s∂b e/

Zintegrowany system aerodynamiki prowadzi do optymalnej wydajności podczas jazdy w każdych wietrznych warunkach

csm_timemachine-landing-771x1000_frontal2_dc5c1333c2

 

 

 

W tej grze dajemy się ponieść dzikiej szybkości, dlatego nowy czołowy profil TimeMachine jest wąski bez spawów i łączeń. Cud inżynierii.

P2P V-Cockpit – Pierwszy na świecie specyficzny, prawdziwie triatlonowy kokpit

Personalizacja ustawień

csm_771x480-p2p-3_62ed03164e

Szybka, opływowa rama to dobry początek – ale połączenie z aerodynamicznym systemem pozycjonowania dla każdego zawodnika łamie już wszystkie dotychczasowe standardy.
Wyrafinowany system Position-to-Perform (P2P) pozwala triatloniście odnaleźć swoje idealne punkty w ustawieniu pozycji nie pogarszając aerodynamiki, bez względu na to czy pozycja i styl jazdy ma być agresywny czy bardziej zachowawczy. Zarówno przy ustawieniach kokpitu jak i sztycy z siodełkiem.

Triathlon, specyficzna dyscyplina sportu

csm_timemachine-landing-771x480_p2p-2_9a960c47e8

Nie jest żadną tajemnicą, że potrzeby triatlonistów i zawodników w jeździe na czas nie są takie same, zwłaszcza jeśli chodzi o ustawienia pozycji.

csm_timemachine-landing-771x480_triathlon-focused4_4be56d21c9

Nowy Time Machine, to nowy standard dla wszechstronności kokpitu i bezkompromisowej wydajności aerodynamicznej. Straightline- szybkość, crosswind- stabilność i zaufanie. To symbole szybkiego BMC.

V-Cockpit vs Flat-Cockpit

csm_timemachine-landing-771x480_cockpit-v2_6f94410e7d

V-Cockpit

Zalety: V-Cockpit (specyfikacja dla wszystkich kompletnych rowerów – inne opcjonalnie) oferuje optymalne osiągi aerodynamiczne przy wyższym ustawieniu bazy kierownicy, natomiast profil przedni utrzymuje w tych ustawieniach sztywność pionową i boczną zestawu, dając mieszankę wysokiej wydajności i komfortu.

 

Uwaga: Dla sportowców w jeździe na czas z zastrzeżeniem zasad i przepisów UCI : V-Cockpit może przekroczyć standardowe wytyczne dotyczące pomiaru kokpitu.

csm_timemachine-landing-771x480_cockpit-flat2_dbe13baa1c

Flat-Cockpit*

Zalety: Flat-Cockpit oferuje maksymalną przewagę aerodynamiczną nad przeciwnikami, pozwalając zawodnikom używać bardzo niskiego poziomu bazy kierownicy przy redukcji podkładek.

 

*(Nie dołączony do kompletnego roweru)

csm_timemachine-landing-771x480_cockpit-v2_6f94410e7d

V-Cockpit

Opatentowany V-Cockpit minimalizuje straty aerodynamiczne wynikające z wyższej konfiguracji bazy kierownicy wraz z podkładkami.
System jest zdolny do optymalizacji pionowej w zakresie od 590mm – 705mm

csm_timemachine-landing-771x480_v-vs-flat-1_a9e233a300
csm_timemachine-landing-771x480_cockpit-flat2_dbe13baa1c

Flat-Cockpit

Flat-Cockpit gwarantuje maksymalną przewagę aerodynamiczną nad przeciwnikami, pozwalając zawodnikom używać bardzo niskiego poziomu bazy kierownicy przy redukcji podkładek w zakresie od 530mm – 670mm

csm_timemachine-landing-771x480_v-vs-flat-2_81d8a3f021
csm_jpg-big-1080x618px_flat-cockpit-configuration_98cddb1b43

Konfiguracja płaskim kokpicie

Flat-Cockpit może być montowany w 2 pozycjach, skierowany w dół lub w górę.
Parametrem podstawowym jest wysokość bazy do montażu panelu kierownicy- w zależności od kombinacji swojej dyscypliny, stylu jazdy i wysokości uchwytów.

 

Różnica wysokości bazowej kierownicy to 80mm pomiędzy dwoma pozycjami.

Dual-mount Seatpost

csm_timemachine-landing-771x480_seatpost-configuration-1_facc27c1a7

Podwójne mocowanie sztycy

Sztyca ma dwie pozycje montażowe (w trakcie patentowania), z wieloma możliwościami przykręcenia na łącznej długości poziomej 124 mm by dostosować pozycję zawodnika.

csm_timemachine-landing-771x480_seatpost-configuration-2_721c323fb0

Opcja przodu montażu umożliwia korzystanie z bidonu i pojemnika za sztycą

csm_timemachine-landing-771x480_seatpost-configuration-3_8f3564348b

71,5 ° – 80,8 ° Efektywny kąt rury podsiodłowej (M-S @ 770mm)

csm_timemachine-landing-771x480_seatpost-configuration-4_054f2374c6

4 otwory montażowe
Regulacja 62mm na stanowisko
120mm zasięgiem z zakładką

Sub Aero – Nowa generacja połączeń ramy z widelcem i paneli maskujących hamulce wznosi ten sprzęt na nowy poziom

Aerodynamic Form

csm_771x480-suba_44941feb3c
csm_771x480-suba-sauber_77486d8161

Po trzyletniej współpracy z Sauber Engineering, nowa, zmieniona koncepcja SubA ujawnia swoje największe aerodynamiczne zalety: Zwężone profile „CROSSWIND”, stabilne kształty rur, innowacyjne połączenie ramy z widelcem i kokpitem, super wąska powierzchnia czołowa i maksymalna integracja z zawodnikiem.

W połączeniu z naszym systemem (P2P) Position-to-Perform, maszyna ta nie ma ograniczeń w prędkości – podczas Ironman, mistrzostw w jeździe na czas, czy indywidualnych wyzwaniach.

Nowy TimeMachine jest zwieńczeniem ponad dekady dążenia inżynierów BMC do ostatecznego celu – interakcji roweru i kolarza z matką naturą. Wiemy że maksymalna prędkość bez obciążenia to nie tylko wartości z tunelu aerodynamicznego. Maksymalna prędkość pochodzi z możliwości jazdy w stałej ergonomicznej pozycji aero. Nowy TimeMachine Triathlon jest najbardziej zaawansowanym technicznie aerodynamicznym osiągnięciem. To nowy punkt odniesienia w tym segmencie rowerów.

Budowa i konstruowanie

Prace nad TimeMachine były skomplikowanym procesem. W bardzo przemyślany sposób zorganizowane i koordynowane na poszczególnych czternastu etapach. Kroki te zaczęły się od oceny obliczeniowej dynamiki płynów poprzez analizy kształtu rury, projektowanie V- i Flat kokpitu, z wykorzystaniem unikalnego ramienia „Medusa” w tunelu aerodynamicznym Sauber -nawet już to wystarczyło, by mieć pewność że prace zakończą się sukcesem.

Więcej

Function

csm_timemachine-landing-771x480_frs-tri_d6f7aff9f7

Triathlon

• Kompatybilność z V-Cockpit (tylko TimeMachine 01)
• Kompatybilność z Flat Cockpit (tylko TimeMachine 01) **
• box z tyłu
• montaż etui na górnej rurze
• montaż bidonów na rurach dolnych
• montaż bidonu w dwóch pozycjach na dolnej rurze
• CROSSWIND stabilne kształty rur

csm_timemachine-landing-771x480_frs-tt_263e72a8ea

Time Trial

• Kompatybilność z V-Cockpit (tylko TimeMachine 01)
• Kompatybilność z Flat Cockpit (tylko TimeMachine 01) **
• montaż etui na górnej rurze
• montaż bidonów na rurach dolnych
• montaż bidonu w dwóch pozycjach na dolnej rurze
• CROSSWIND stabilne kształty rur
• zgodny z normami UCI

** Opcjonalnie, nie są dołączone do kompletnego roweru
* V-Cockpit może przekroczyć przepisy UCI

csm_timemachine-landing-771x480_bike_tri-high_d86355b54d
csm_timemachine-landing-771x480_bike_tri-low_f34608100f

Triathlon – mocowanie sztycy z przesunięciem do przodu

csm_timemachine-landing-771x480_bike_tt-high_7311532a81
csm_timemachine-landing-771x480_bike-tt-low_59e77c397a

Time Trial – sztyca (bez schowka) standardowe mocowanie UCI

Function – Brake technology

csm_timemachine-landing-771x480_break-booster-1_0dd28cd106

Hamulce

Brake Booster Technology pozwala na zwiększenie lub zmniejszenie przestrzeni pracy dźwigni hamulca. To kolejne z udogodnień w indywidualnych ustawieniach zawodnika.

csm_timemachine-landing-771x480_break-booster-2_843b002a3c

System pozwala na całkowite odłączenie od kokpitu (po połączeniu elektronicznie w opcji Shifting) w celach rekreacyjnych.

csm_timemachine-landing-771x480_break-booster-3_75bdba48d6

Technologia Quick-Pad

Quick-Pad Technology daje zawodnikom możliwość posiadania dwóch (lub więcej) wstępnie zmontowanych zestawów hamulcowych. Stwarza to łatwe przejście pomiędzy kołami treningowymi i startowymi. Po prostu wymień cartridge i wróć do swojej pracy nad treningiem.

Olbrzymia funkcjonalność/ maksimum korzyści

Timemachine 

01

02

Kompatybilność z V-Cockpit
Kompatybilność  z Flat Cockpit
SubA aerodynamika
Standardowy kokpit
Panele widelca
Podwójne mocowanie sztycy Aeropost
Brake Booster  Technology hamulce
Quick Pad Technology
Bezpośrednie mocowanie zacisków hamulcowych
Schowek z tyłu
Mocowanie bidonu na górnej rurze
Mocowanie bidonu na dolnych rurach
Mocowanie bidonu na sztycy siodełka
Karbonowe regulowane haki
Maksymalna szerokość opony / szerokość obręczy (zmierzona) 27mm / 28mm 27mm / 28mm
Opcjonalne ramy
Wymiary ram Small / MediumShort / MediumLong / Large
csm_timemachine-landing-771x480_v-cockpit2_a30f9c4094

P2P V-Cockpit

V-Cockpit oferuje optymalną aerodynamikę dla wyższych ustawień kierownicy, natomiast profil przedni utrzymuje w tych ustawieniach sztywność pionową i boczną zestawu, dając mieszankę wysokiej wydajności i komfortu.

csm_timemachine-landing-771x480_hinge-fork2_dd4158cb6b

SubA Aero panele widelca

W pełni zintegrowany system trzeciej generacji z uchylnymi panelami zapewnia wąską i jednolitą powierzchnię profilu czołowego. W pełni zintegrowane zaciski hamulcowe z nowym, rewolucyjnym systemem montażu kokpitu promują zarówno formę jak i funkcję.

csm_timemachine-landing-771x480_tube-profiles_2e23a8e7aa

Zmodyfikowane profile rur SubA

Współpraca z inżynierami Sauber doprowadziła do większej szybkości roweru przy dużej stabilności również przy wietrze bocznym.

csm_timemachine-landing-771x480_dualmount_068a32b7d6

Podwójne stanowisko mocowania sztycy

Możliwość regulacji i montażu sztycy w przedziale 71 ° – 81 ° kąta rury pionowej.

csm_timemachine-landing-771x480_box_d05f4b9e62

Tylny Box narzędziowy

Schowek na tylne mocowanie etui, górne mocowanie bidonu i dwa w dolnej części ramy sumują się w pełni uzbrojony do walki sprzęt na długich dystansach.

csm_timemachine-landing-771x480_rearbrake2_9cd0ac0072

Quick Pad Technology

Wyposażony w opatentowany wymienny system Quick-Pad. Zmieniona konstrukcja zacisku poprawia ogólną funkcję hamulca i aerodynamikę.

Znajdź swojego dostawcę

×